De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Leifheit PowerVac 2in1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

H********@k********* 01-04-2024
  • Product gekregen

Miskoop

Geschreven voor: Leifheit PowerVac 2in1

Anderhalf geleden deze steelstofzuiger van leifheit van de kinderen gekregen.
Ik was er in de eerste instantie erg blij mee maar anderhalf jaar later blijkt het een ware miskoop te zijn.
Volledig opgeladen kan de steelstofzuiger niet eens meer een een minuut zuigen......

Maxime 19-12-2019

Waarde loos

Geschreven voor: Leifheit PowerVac 2in1

Als je zuigt zie je heel goed door de lamp dat alles verdwijnt! Maar zodra je hem op pakt licht er een hoopje op de grond van alles wat je (opgezogen) had. Het is dat ik geen filmpje toe kan voegen maar echt een flut ding

G.zuidema 22-08-2019

Zwakke constructie opvangbak

Geschreven voor: Leifheit PowerVac 2in1

Voor dit geld veel te duur opvangbakje heeft een plastic lipje dat als je het kleine stofborsteltje vaak gebruikt je de hele bak meetrekt en bij ons het lipje afbreekt.service lijn van leifheit gemaild en daar word je slecht geholpen en eigenlijk afgepoeierd

Pluspunten

• Verlichting
  • Accu

Minpunten

• Opvangbakje